Jak tworzyć skuteczne reklamy na FB?

W zależności od tego, jaką strategią kieruje się firma, można wybrać odpowiedni cel w trakcie tworzenia reklamy. Cele różnią się od zwiększania świadomości o marce do zbierania leadów. Osobom, które nie kojarzą marki, warto wyświetlać reklamę bez oferty zakupowej. Natomiast jeżeli reklama jest przeznaczona dla odbiorców, którzy np. polubili fanpage, są na liście mailingowej, odwiedzili stronę www firmy, warto wypracować inną strategię– twierdzi Maciej Jutrzenka.

W podcaście otrzymasz odpowiedzi również na poniższe pytania:

1. Jakie są cele, które należy zdefiniować w trakcie tworzenia zestawu reklamowego?
2. Jak zmieniały się reklamy na FB? Jak możesz skorzystać z nowych możliwości, by zwiększyć dochody firmy?
3. Jak funkcjonuje narzędzie Facebook Ads?
4. Jak wypromować salon fryzjerski (case study)?
5. Jak promować lokalne biznesy?
6. Czym są dark posty? I jak je wykorzystać w remarketingu?
7. Jak różnią się koszty reklamy w różnych branżach?
8. Czym jest Pixel FB? Jak używać Pixela, by dotrzeć do osób, które będą bardziej chętne dokonać zakupu?
9. Czym jest wartość klienta w czasie?

Źródło: http://startupmylife.net/jak-tworzyc-skuteczne-reklamy-na-fb/

Autor

Łukasz Grodzki

Poznaj Łukasza Grodzkiego i zobacz jego produkty i usługi! Książki fantasy/science-fiction, muzyka pop/techno/rock, obrazy olejne - krajobrazy i abstrakcje, szkolenia z projektowania stron www i gier komputerowych, coaching biznesowy i relacji damsko-męskich, projektowanie stron www i kampanie reklamowe w internecie, casualowe gry komputerowe.

Dodaj komentarz