Trendy marketingowe 2017

Jakie są nowości w marketingu?

Badanie The State of the Connected Customer zrobione w połowie 2016 roku przez Salesforce zawiera pytanie: „Jakie czynniki uważasz za ważne podczas podejmowania decyzji zakupowej?” 59% respondentów odpowiedziało, że „silna lub znana marka” jest takim czynnikiem. Jednocześnie 58% (tylko jeden procent mniej!) zadeklarowało, że „spersonalizowane doświadczenie” jest dla nich również ważne.

„Dobra treść obroni się sama!” – to hasło może i było prawdziwe w 2015 roku, kiedy niewiele firm angażowało się w content marketing albo robiło to po omacku, generując treść niskiej jakości. 2016 przyniósł nam zalew… doskonałej jakości materiałów produkowanych przez marki. I okazuje się, że w tym natłoku treść sama się już nie obroni.

Jednym ze sposobów łączenia jest marketing oparty o wartości. Ludzie kupują od tych, których lubią a lubią tych, którzy wyznają te same wartości. „Ludzka twarz marki” oznacza, że marka może być „wegańska”, „pro-zdrowotna”, „ekologiczna”. Marki mogą mieć poglądy polityczne, organizować akcje społeczne a przede wszystkim – i to jest trend, na który warto zwrócić uwagę – nie kręcić i nie kłamać.

Źródło: http://paweltkaczyk.com/pl/trendy-marketingowe-2017/

Co nowego w mojej książce Mars 2488?

Ostatnio miałem długą przerwę od pisania w związku z praktykami. Teraz nadrabiam zaległości. Wczoraj napisałem 7 stron i poszło mi bardzo dobrze. Zarysowałem wątek mafii na Marsie. Bardzo możliwe, że teraz przyspieszę. Muszę pilnować się terminów. Nie chcę tej książki pisać zbyt długo!

Moja nowa piosenka – „Natura”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *